logo
КАЛЕНДАР ПОДІЙ
ОПИТУВАННЯ

ШМО класних керівників

Керівник: Кочмар Наталія Валеріївна

Професійний портрет МО вчителів початкових класів:

за кваліфікаційною категорією:

  • спеціалісти вищої категорії – 6;
  • спеціалісти першої категорії – 4;
  • спеціалісти другої категорії – 2;
  • спеціалісти – 4.

Завдання методичного об’єднання класних керівників:

  • підвищувати рівень творчої активності класних керівників закладу у процесі реалізації моделі розвиваючої освіти та роботи на IIІ етапі обласного науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»;
  • опрацювати на засіданнях МО вимоги щодо організації виховної роботи у школі у 2017/2018 навчальному році;
  • спрямувати діяльність МО на забезпечення науково-методичного супроводу поліпшення якості виховної роботи у школі;
  • сприяти реалізації у закладі міських заходів на 2017 рік у рамках проведення у 2017 році Року Японії в Україні»;
  • реалізовувати принципи дитиноцентризму у виховній роботі закладу;
  • впроваджувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології;
  • застосовувати комп’ютерну та медіа підтримку під час виховних та позакласних заходах, широко використовуючи мультимедійні посібники, електронні та програмно-педагогічні засоби і комплекти;
  • використовувати медіа-ресурси для систематизації та поширення накопиченого передового досвіду по впровадженню продуктивних  технологій виховання;
  • створювати умови для безперервного зростання педагогічної майстерності, функціональної грамотності педагогів, рівня їх самоосвітньої діяльності;
  • активізувати творчу діяльність педагогів через участь у конкурсах та міжнародних програмах;
  • накопичувати «інформаційні банки» перспективного педагогічного досвіду педагогів закладу;
  • підвищувати ефективність науково-дослідницької діяльності педагогів та презентувати роботу з метою обміну досвідом;
  • розвивати інтереси учнів та вихованців до науково-дослідницької роботи та залучати до участі в інтелектуальних конкурсах, турнірах, змаганнях різних рівнів;
  • приділяти увагу розвитку обдарованої дитини;
  • сприяти видавничій діяльності членів ШМО класних керівників закладу, узагальненню матеріалів для друку в педагогічних періодичних виданнях;
  • систематично опрацьовувати всеукраїнські науково-методичні та фахові видання, обласну освітянську пресу та спрямовувати педагогічну діяльність відповідно до окреслених у них завдань на новий навчальний рік.

План роботи ШМО класних керівників на 2017-2018 н.р.

1.  Про результати виховної роботи за 2016-2017 н.р.

Кулікова Н.М.

2. Основні напрямки методичної роботи та затвердження плану роботи МО класних керівників  на новий  2017-2018 навчальний рік.

Кочмар Н.В.

3. Соціальний статус дитини та родини – як один із напрямків соціального захисту в школі.

Пермякова В.М.

4. Ознайомлення з новими  нормативними документами МОН України щодо виховної роботи в школі.

Кулікова Н.М.

5. Проведення інструктажів та інтерактивних бесід з  БЖД як запорука попередження дитячого травматизму та збереження життя.
Кулікова Н.М.

1. Соціалізація особистості як соціально-педагогічна проблема.

Кавун І.І.

2. Сутність та особливості сучасного освітнього простору, спрямованого на успішну соціалізацію дитини у шкільні роки/

Кочмар Н.В.

3. Навчання дітей і підлітків життєвих навичок (психосоціальним компетентностям), які сприяють соціальній злагодженості, полегшенню адаптації до нових життєвих обставин, відновленню психологічної рівноваги, розбудові здорових стосунків( з досвіду роботи).

Кулікова Н.М.

1. Впровадження варіативної програми виховної роботи з питань протидії торгівлі дітьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» для загальноосвітніх навчальних закладів.

Кулікова Н.М.

2. Інтернет став невід’ємною частиною життя учнів: від користі до небезпеки.

Барабан К.О.

3. Героїко-патріотичне виховання як одна з основних складових успішної соціалізації особистості.

Сухіна Н.Ю.

4. Коло думок: ще раз про профілактику девіантної поведінки, правопорушень та злочинності серед учнів.

Пивовар С.В.

1. В освітньому соціалізуючому просторі має значення вибір підходів до процесу соціалізації дитини .

Кулікова Н.М.

2. Соціальний супровід родин, які стоять на шкільному обліку, ССД та сімей пільгових категорій.

Пермякова В.М.

3. Портфоліо класного керівника.

Іващенко О.В.

4. Педагогічна карусель: соціальний проект «Впевненими кроками до успішного майбутнього»(робота з профорієнтації).

Кочмар Н.В.

1. Підсумки діагностики рівня соціалізації учнів.

Пермякова В.М.

2. Молодь обирає дію: соціальне проектування – новий підхід до виховання молоді.

Іващенко О.В.

3. Портфоліо класного керівника.

Лук’яненко І.В.

4. Виховання гуманістичного ідеалу школярів у позакласній діяльності.

Керівники гуртків.