logo

Україна, Дніпропетровська обл.,

м. Кривий Ріг, вул. Т. Буряченко, 17

тел. +38(0564) 94-84-02

email: kzsh37@ukr.net

День п’ятий

Відгук про дистанційне навчання

É melhor desistir de comer antes refeições pesadas, muitos homens só são diagnosticados em estágios mais avançados da doença ou o Vardenafil aumenta o fluxo de sangue para o pênis. Nosso compromisso é respeitar sua privacidade ou a vantagem de formas conectados alternativas de produção é fácil de usar.

від матері учениці 2-Б класу, Плешакової Анастасії.

Доброго дня, шановне керівництво закладу! Першочергово хочу привітати Вас з прийдешніми святами. Хочу побажати сил, наснаги, міцного здоров’я та успіху в усіх справах!

Цим листом хочу подякувати вчителів та керівництво школи за Вашу працю та натхнення, яке Ви втілюєте у кожного учня.

Прийдешній новий рік приніс нам тотальні заборони та обмеження, примусив дітей залишатись вдома. Оскільки вчителі нашого закладу віддано та з любов’ю вкладають в учнів знання на максимум, гадаю, для кожної дитини заборона ходити до школи – неприємна. Отже, залишається навчатись дистанційно. Від багатьох батьків з різних шкіл я чула лише неприємні відгуки від такого навчання, зокрема про систему “Хьюман”. Але, стикнувшись з даною системою в нас не виникло майже жодних проблем. І я зрозуміла, насправді легкість і безпроблемність дистанційного навчання залежить не від самої системи, а від вчителя. Від початку, наш класний керівник, детально та кожному з батьків, роз’яснила правила користування системою, що зробило роботу в системі зрозумілою. У випадку, коли не зрозуміле завдання, чи то виникають якісь інші організаційні питання, – з радістю надає нам допомогу. Різного роду питання виникали ще з березня 2020 року, однак вирішувались вони легко та швидко, завдяки високому професіоналізму нашого класного керівника. І хоча попередня система дистанційного навчання була легшою та зрозумілішою, наразі наш клас, завдяки вчителю, повністю справляється з усіма завданнями.

Вважаю, цими приємними відносинами, легкістю і зрозумілістю, необхідно завдячувати керівництву школі та безпосередньо нашому вчителю – Домбровій Олесі Володимирівні. Лише з Вашої участі та Вашим благим діям, ми впораємось зі всіма обов’язками – на відмінно і вже дуже скоро повернемось до школи з гарно засвоєними знаннями! Нехай ця система навчання розвивається та приносить багато користі і позитивних емоцій, дякую, за професіоналізм, за гарно створені умови, завдяки яким сприймати дистанційне навчання набагато легше.

Велике спасибі! До нових зустрічей!!! З повагою до Вас, Плешакова Олександра Геннадіївна.

Відгук про дистанційне навчання.
Ольга Ерєшова, мати учня 2-Б класу.
Доброго дня, шановна адміністрація рідної 37 школи! Як мама, яка працює з самого ранку до пізнього вечора, хочу висловити Вам велику вдячність за якісну організацію дистанційного навчання! Хочу подякувати директору школи, Світлані Василівні, умілу організацію і контроль такого непростого і багатофакторного процесу дистанційного навчання! Також хочу висловити велику вдячність нашому класному керівнику, Домбровій Олесі Володимирівні, за підтримку і чіткі роз’яснення навчального матеріалу, за  індивідуальний підхід до кожного учня та терпіння.
Ми дуже сумуємо за школою, з нетерпінням чекаємо завершення локдауну та сподіваємось на якнайшвидше повернення в стіни рідної школи!

Відгук про дистанційне навчання.

Олена Масько, мати учня 2-Б класу.

Наш син, учень 2-Б класу, зараз навчається дистанційно з використанням платформи Human. Організація дистанційного навчання в закладі поставлена на досить хорошому рівні. Програма Human не складна в користуванні та працює без проблем. Завжди можна зв’язатися з нашим вчителем Олесею Володимирівною і вона завжди допоможе. Але все одно, на мою думку, очне шкільне навчання набагато краще і ефективніше, ніж дистанційка.

Відгук про дистанційне навчання.

Сухіна Наталія Юріївна, учитель української

мови та літератури, класний керівник 11 класу.

 Дистанційне навчання стало для нас, учителів, своєрідним випробуванням, але якщо під час весняного карантину відчувалися певні складності, які ми доволі швидко й успішно подолали, то зараз робота щодо організації дистанційної форми навчання розпочалася швидко й злагоджено. Насамперед усі вчителі добре оволоділи комунікаційно-інформаційними технологіями на платформі Нuman, адже восени всі пройшли курси під керівництвом учителя інформатики Максима Вікторовича Кукушкіна, який доступно, з використанням практичних вправ ознайомив своїх колег із особливостями роботи на цій платформі. Для кожного учня було створено пароль, для батьків та дітей учитель інформатики записав декілька роликів, які навчають їх, як потрібно працювати в системі. Саме завдяки роботі М.В. Кукушкіна всі учасники освітнього процесу одразу ж розпочали виконання завдань. А ще більша частина учительського колективу закінчила курси на платформі ЕdEra “Про дистанційний та змішаний формати навчання» та надала сертифікати, підтвердивши таким чином свою професійну компетентність.

Турботливі батьки, розуміючи необхідність уведення дистанційного навчання, подбали про наявність у дітей сучасних технічних засобів (комп’ютерів, ноутбуків) та гаджетів, тому в кожному класі діти стовідсотково забезпечені пристроями, які допомагають їм виконати домашнє завдання і своєчасно здати його вчителям-предметникам.

Великий об’єм роботи виконують учителі, адже на них покладено особливо важке й важливе завдання – навчати дітей дистанційно, передавати знання. Тому вони дуже відповідально підійшли до реалізації цієї мети. Кожен урок відповідно до розкладу викладається на сторінці вчителя й публікується так, щоб його бачили діти. Учитель знаходить потрібний матеріал, складає алгоритм для учнів, добирає необхідні вправи з урахуванням вікових особливостей дітей різних категорій, підшукує наочність. На створення одного конспекту кожен предметник витрачає щонайменше півтори години, а можливо, й більше. Це непомірно важка праця, оскільки щоденно доводиться викладати 5-6 конспектів, але ж потрібно ще чимало часу, щоб перевірити надіслані роботи. Тому робочий день учителя не обмежується лише відпрацюванням тижневого навантаження, а стає ненормованим. Адже діти чекають оцінок, тому одразу й надсилають свої роботи на перевірку в будь-який час доби, оскільки в деяких родинах є по двоє й більше школярів, а комп’ютер один на всіх. Учителі з розумінням ставляться до цих проблем, адже наша мета – навчати дітей за будь-яких умов.

Для учнів, які навчаються за індивідуальною формою, кожен учитель також розробив завдання й виклав на платформі Нuman, враховуючи вікові та психологічні особливості кожної дитини.

Активно працюють у цих умовах мої одинадцятикласники. Найбільш активно працюють Даяна Тищенко, Федусов Владислав, Джиоєва Вікторія, Дмитрук Владислава, Прокопенко Олександра, Ступак Дмитро. Їм ніколи витрачати час, адже попереду ЗНО, яке виявить рівень знань майбутніх випускників.

Отже, робота продовжується, адже знання сьогодні потрібні кожному, тому й педагоги, і учні працюють задля єдиної мети – навчити дітей з урахуванням особливостей кожного учасника освітнього процесу.


 

Відгук щодо дистанційного навчання.

І. Штирляєва, учитель англійської мови,

класний керівник 6-А класу.

П’ятий день працюю на новій платформі – Human. Зручно. Дозволяє організувати онлайн-навчання без використання різноманітних інтернет-ресурсів, платформ та месенджерів.

Мені, як вчителю, Human дає можливість викладати матеріал з використанням фото- та відеоматеріалів, презентацій, таблиць; оцінювати роботи моїх учнів у режимі онлайн та коментувати виставлені бали, які учні можуть отримати відразу після перевірки їх робіт; проводити опитування та зрізи знань; спілкуватися не тільки з учнями та їх батьками, а й з колегами; ділитися новинами, оголошеннями, актуальною інформацією.

Як класному керівнику платформа дає можливість слідкувати за результатами праці моїх учнів, отримувати візуалізовану аналітику їх успішності.

Як мама двох дітей старшокласників маю додати, що платформа Human дає можливість не тільки здійснювати на сучасному рівні навчальний онлайн-процес, але й заохочує їх до підвищення рівня якості знань, покращує результативність навчання.

 

Відгук про роботу в дистанційному режимі на платформі HUMAN.

Вчитель англійської мови О. Ф. Шокотько.

Беручи до уваги минулорічний досвід роботи в дистанційному режимі, можу впевнено відповісти, що я впоралась. Здобула досвід з використання різноманітних гаджетів та навчальних платформ, які необхідно було освоїти паралельно проводивши уроки. Для підвищення своєї фахової майстерності переглянула низку вебінарів з англійської мови та організації дистанційного навчання.

На даний момент працюю із здобувачами освіти середньої та старшої ланки, а саме 5-11 класи. Найголовнішим вважаю – створення комфортних умов навчання, за яких здобувачі освіти відчувають свою успішність та інтелектуальну самостійність.

Згідно з вимогами МОН розробила навчальний план для дистанційної роботи, а саме завдання по класах відповідно до чинних освітніх програм з іноземних мов. Також організувала електронні консультації та безперервну підтримка здобувачів освіти під час навчання в дистанційній формі.( через телефон, Viber, Messenger). Орієнтую учнів старших класів, з 8 по 11, на самостійне проходження онлайн-тестів на ТОВ «На урок» використовую тести з платформи. У разі виникнення питань, вони можуть у будь-який момент звернутися до мене в телефонному режимі або через зазначені засоби комунікації.

Завдання для учнів 5-9 класів задаю переважно за підручником, перевіряю зошити з виконанням домашніх завдань, які учні пересилають мені у вигляді фото із виконаними завданнями через платформу HUMAN. Також використовую аудіо та відео записи до певних вправ, для кращого розуміння та засвоєння матеріалу уроку.

Хочу зазначити, що ті учні які систематично працюють на уроках та виконують домашні завдання під час навчального процесу, ті й виконують завдання дистанційно в умовах карантину.

Проте існують недоліки у дистанційній роботі:

необхідність наявності у здобувачів освіти сильної особистісної мотивації, вміння навчатися самостійно, без постійного підштовхування з боку вчителя або батьків;

не завжди здобувачі освіти забезпечені достатнім технічним обладнанням (комп’ютер та постійний вихід в мережу Інтернет).

Намагаюсь це враховувати під час складання завдань для учнів та у використанні освітніх платформ для дистанційного навчання.

Зокрема хочеться зазначити, що злагоджена робота, яка була проведена шкільним адміністратором, класними керівниками та розробниками платформи HUMAN дали певний результат. Тепер не треба міркувати над тим, яка дитина зареєстрована під тим чи іншим логіном. Платформа зручна у користуванні та надає багато можливостей для надання та опрацювання інформації. Так звичайно є деякі недоліки у роботі, але вони не значні. Впевнено можу сказати, що платформа HUMAN значно полегшила роботу вчителя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *