logo

Україна, Дніпропетровська обл.,

м. Кривий Ріг, вул. Т. Буряченко, 17

тел. +38(0564) 94-84-02

email: kzsh37@ukr.net

ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА УЧНІ!
У зв’язку з ускладненням епідемічної ситуації у м. Кривому Розі із захворюваністю населення на гострі респіраторно-вірусні інфекційні хвороби, у тому числі на коронавірусну інфекцію, з 29 березня по 07 травня 2021 року, освітній процес у закладах освіти міста буде організовано у дистанційному форматі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

З 29 березня по 07 травня освітній процес у закладі освіти буде організовано в онлайн-форматі. Навчальний контент публікуватиметься у відповідності до розкладу, синхронно (відеоконференції Google Meet, чи Zoom) та асинхронно (на платформі  дистанційного навчання «Human»).

Кожному учню школи і його батькам  надано логін і пароль для входу на платформу дистанційного навчання. Цей обліковий запис (логін і пароль) також можна використовувати для входу в шкільний корпоративний акаунт Google, для користування хмарними сервісами Google: Google-диск, Google-Meet, Gmail, тощо.

УВАГА!!! ВСІ ДІТИ ВЖЕ ЗАРЕЄСТРОВАНІ НА ПЛАТФОРМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ «HUMAN», НІЯКОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗДІЙСНЮВАТИ НЕ ТРЕБА!!! Просто перейдіть за ПОСИЛАННЯМ  і уведіть надані логін і пароль.

Пропонуємо переглянути відеоінструкції з користування сервісом на youtube-каналі розробників проєкту.

Загальношкільне опитування

Чи вважаєте ви дистанційне навчання повноцінною заміною очного навчання?

Так
Ні
Частково

Чи задоволені ви навчанням вашої дитини під час карантину?

Так
Ні
Частково

Моніторингові дослідження на рівні школи

Щодо вибору вчителями цифрових сервісів

Щодо проходження навчання педпрацівниками

Нормативно-правовові документи щодо організації дистанційного навчання

Рекомендації щодо організації освітнього процесу в дистанційному форматі

  • Пам’ятайте, що карантин – це не канікули. Намагайтеся правильно та раціонально організувати робочий день дитини, щоб повернення з карантину до школи відбулося максимально комфортно.
  • Разом з дитиною створіть її режим дня та розклад. План – половина справи. Це допоможе дитині зорганізуватися, а ще – сприятиме розвитку в неї навичок тайм-менеджменту.
  • Під час складання режиму дня беріть до уваги розклад уроків, запропонований закладом загальної середньої освіти. Передбачте відпочинок між навчальними заняттями.
  • Обговорить з дитиною загальний алгоритм дій під час дистанційного навчання, форми співпраці з вчителями та класним керівником.
  • Налаштуйте комунікацію своєї дитини з класним керівником та педагогами через телефон, e-mail, месенджери, соціальні мережі, чати тощо. Зворотній зв’язок – важливий фактор засвоєння знань. Учень повинен бачити свої успіхи або прогалини в знаннях, учитися працювати над помилками.
  • Підтримуйте дітей в освоєнні навчального матеріалу, збережені фізичного та психічного здоров’я, дотриманні академічної доброчесності в освітньому процесі.
  • Будь ласка,зверніть увагу на те, що якщо під час дистанційного навчання батьки не виконують свої обов’язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад загальної середньої освіти інформує про це відповідну службу у справах дітей.
  • Опрацюйте нормативно-правовими і розпорядчими документами державного й регіонального рівнів щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти (як окремої форми навчання) та тимчасової організації освітнього процесу за дистанційною формою, зумовленої карантинними заходами та іншими надзвичайними обставинами, зокрема:
  • Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затверджене наказом МОН від 08.09.2020 року №1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання»,
  • лист МОН від 02.11.2020 року №1/9-609 «Щодо організації дистанційного навчання»,
  • лист МОН від 09.12.2020 №1/9-678 «Щодо безпеки освітнього процесу, лист МОН від 11.08.2020 №1/9-430 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»,
  • лист МОН від 05.08.2020 №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»,
  • Постанова головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 №50 «Про затвердження протиепідемічник заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»,
  • наказ Міністерства охорони здоров’я України №2205 від 25.09.2020 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», що набирає чинності з 01 січня 2021 року, та ін.)
  • Зверніть увагу на те, що організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється у межах робочого часу, який визначається відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту».
  • Пам’ятайте, що у рамках єдиних підходів закладу щодо використання конкретних інформаційно-телекомунікаційних систем (електронних освітніх платформ), комунікаційних онлайн сервісів та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання, педагогічні працівники, користуючись академічною свободою, самостійно обирають форми, методи і засоби дистанційного навчання.
  • Внесіть зміни до календарно-тематичного планування, зокрема визначте теми:
    • які учні мають опрацювати самостійно;
    • з яких плануєте провести онлайн-уроки, консультації;
    • у яких подаєте матеріал в асинхронному режимі.
  • Пам’ятайте, що при організації освітнього процесу під час дистанційного навчання вчитель забезпечує виконання навчальних програм, у тому числі їх практичної частини: практичні, лабораторні заняття, онлайн екскурсії, уроки мовленнєвого розвитку, корекційно-розвиткові заняття, вебінари, онлайн форуми та конференції, дослідницька, пошукова, проєктна діяльність, навчальні ігри, консультації та інші форми організації освітнього процесу, визначені освітньою програмою закладу освіти (навчальними програмами з окремих предметів (інтегрованих курсів).
  • Пам’ятайте, що отримання навчальних матеріалів, спілкування між суб’єктами дистанційного навчання під час навчальних та корекційно-розвиткових занять, консультацій, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації в синхронному або асинхронному режимі.
  • Пам’ятайте, що Ви самостійно визначаєте режим (синхронний або асинхронний) проведення окремих навчальних занять. При цьому не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, організовується в синхронному режимі (решта навчального часу організовується в асинхронному режимі)
  • Зверніть увагу на те, що для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров’я, відсутність доступу (обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо), вчитель забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів (телефонний, поштовий зв’язок тощо).
  • У відповідності до рішення педагогічної ради закладу, під час синхронного режиму для тестування учнів 5-11 класів вчитель використовує освітню платформу HUMAN; організовує онлайн-уроки, організовує виконання письмових робіт (у тому числі написання диктантів, переказів) через Zoom, Google Meet, Skype Microsoft Teams тощо.
  • В асинхронному режимі вчитель використовує можливості платформи GoogleClassroom; текстових редакторів (Word та інші); електронної пошти та месенджерів (Viber, WhatsApp, Facebook тощо); використовує відео та аудіозаписи.
  • Для виконання лабораторних (практичних) робіт з фізики, хімії, біології вчитель використовує контент, розміщений на освітньому порталі міста Кривого Рогу, інших платформах, де представлено лабораторні (практичні) роботи; серед них україномовний ресурс Міжпредметного лабораторного комплексу Національного центру «Мала академія наук України» «МАНЛаб» http://manlab.inhost.com.ua, який містить значну кількість методичних розробок, відеозаписів експериментів, лекцій та пропозицій для співпраці в плані безкоштовної допомоги по здійсненню учнівських досліджень, власні розробки.
  • З метою підготовки старшокласників до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання вчитель залучає їх до перегляду тематичних вебінарів, проходження онлайн-курсів на доступних платформах дистанційного навчання (онлайн-курси в студії онлайн освіти EdEra «Готуйся до ЗНО» – https://www.ed-era.com/zno/; онлайн-курси з підготовки до ЗНО – https://naurok.ua/course/zno; онлайн-курси на платформі «Be Smart» «Підготуйся до ЗНО онлайн» – https://besmart.study/ , «Підготовка до ЗНО» на онлайн-платформі «Prometheus» – https://prometheus.org.ua/zno/ тощо).
  • Дотримуйтесь чіткого алгоритму, коли даєте учням завдання:
    • вкажіть тему;
    • зазначте, що саме опрацювати;
    • зорієнтуйте, де подивитися матеріал чи завдання;
    • вкажіть, куди надіслати готове завдання;
    • вкажіть термін, до якого прийматимете роботу.
  • Вчитель здійснює організацію освітнього процесу під час дистанційного навчання з урахуванням принципу здоров’язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів, та з дотриманням санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, рухової активності, вправ для очей та постави, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання, тривалості виконання завдань для самопідготовки в позанавчальний час (домашніх завдань).
  • Оцінювання результатів навчання учнів вчитель здійснює за видами оцінювання, визначеними навчальними програмами, методичними рекомендаціями, і відповідно до критеріїв, затверджених МОН України, очно або дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, зокрема відеоконференц-зв’язку; за системою оцінювання, визначеною законодавством, або за власною шкалою закладу освіти (за наявності правил переведення такої шкали до системи оцінювання, визначеної законодавством).
  • Облік навчальних занять і результатів навчання учнів під час дистанційного навчання вчитель здійснює відповідно до законодавства (у класному журналі, свідоцтвах досягнень). Учні, які здобувають освіту за дистанційною формою, обов’язково проходять формувальне, поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання.
  • Систематично перевіряйте знання учнів. Найліпше здійснювати оцінювання навчальних досягнень у режимі онлайн або на дистанційних платформах, що мають відповідний інструментарій. Пам’ятайте, що оцінювання в онлайн-режимі з часовим обмеженням та використання творчих завдань сприяють дотриманню принципу академічної доброчесності.
  • Не критикуйте отримані від учнів відповіді. Разом з оцінкою надавайте розгорнуті коментарі: що учитель виконав добре, що йому варто доопрацювати, що зробити,аби поліпшити результат тощо.
  • Під час дистанційного навчання в класному журналі вчитель зазначає режим проведення (синхронний, асинхронний) конкретного навчального заняття. Відмітка про відсутність учня може робитися лише під час навчального заняття в синхронному режимі. Проведення всіх навчальних занять (незалежно від режиму проведення) датується відповідно до календарно-тематичного планування.
  • При заповненні класних журналів у графі «Зміст уроку» вчитель вказує форми дистанційної роботи: онлайн-консультації, відео-уроки, скайп-конференції (за наявності технічних можливостей), тестування тощо. У графі «Домашнє завдання», окрім параграфів підручника, необхідно вказувати й інші види роботи (переглянути навчальне відео, переглянути відео за посиланням, виконати тести на платформі…, опрацювати (створити) опорний конспект або план, хронологічну задачу чи порівняльну таблицю, підготувати відео або фотозвіт тощо).
  • Для зменшення ризиків необ’єктивного оцінювання налаштувати опцію проходження тесту один раз та обмежити час на виконання завдання, встановити термін для здачі тесту (контрольної або самостійної роботи тощо), повідомляти результати (у разі неавтоматизованої перевірки робіт) індивідуально після здачі робіт всіма учнями. За необхідності учитель проводить додаткове усне опитування учнів за допомогою одного із засобів телефонного або відеозв’язку. Надає перевагу використанню завдань з розгорнутою формою відповіді та завданням творчого характеру, які будуть стимулювати власну мисленнєву діяльність учня.
  • Вчителю доцільно запропонувати старшокласникам різнорівневі завдання та застосувувати накопичувальну систему оцінювання, за якої учень може обрати, які саме завдання виконати для отримання достатнього бала, можливість вибрати спосіб опанування матеріалу, реалізувати власну освітню траєкторію.
  • При організації дистанційного навчання використовує матеріали, представлені на міській освітній платформі «Освітній портал міста Кривого Рогу» – http://kreducloud.com, державній інформаційно-телекомунікаційній системі (електронна освітня платформа) для дистанційного та змішаного навчання «Всеукраїнська школа онлайн» – https://lms.e-school.net.ua.
  • Використовує в освітній діяльності електронні освітні ресурси, створені педагогічними працівниками закладу освіти; інші електронні ресурси, перевірені на відповідність державним стандартам освіти, типовим освітнім навчальним програмам, мові освіти, іншим вимогам законодавства у сфері загальної середньої освіти; електронні освітні ресурси, яким надано гриф МОН. Електронний реєстр щодо надання грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України доступний за посиланням.
  • При організації дистанційного навчання забезпечує своєчасний зворотній зв’язок з учнем. Зворотній зв’язок – важливий фактор засвоєння знань. Учень повинен бачити свої успіхи або прогалини в знаннях, учитися працювати над помилками.

Порядок організації освітнього процесу та алгоритм дій під час дистанційного навчання

Шановні батьки та учні! Опрацювання навчального матеріалу під час карантину – це особиста відповідальність учня, тому просимо контролювати виконання завдань дітьми та дотримання ними таких правил:

  • Уроки будуть проводитися згідно з розкладом класу, тож працювати необхідно щоденно і систематично.
  • Матеріали і завдання до уроків розміщуватимуться на платформі дистанційного навчання Human, у відповідності до розкладу і навчального плану, тож просимо забезпечити можливість вільного використання дітьми гаджетів та доступ до глобальної мережі інтернет.
  • Учні 1-3 класів НУШ оцінюються вербально, що не передбачає виставлення балів ні у онлайн, ні у офлайн форматі навчання.
  • Оцінювання учнів 4-11 класів з навчальних дисциплін відбуватиметься шляхом виставлення оцінок за завдання, що міститимуться в розділі «простори» профілю учня на онлайн-платформі «Human». Виконані завдання необхідно вчасно надсилати на перевірку вчителю. Надіслати виконане завдання можна, як з використанням інструментів комунікації онлайн-платформи, так і відправивши його на електронну пошту учителя, вказавши своє прізвище, клас та коротку назву завдання (електронні адреси педагогічних працівників можна знайти в розділі «ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК»). Просимо відповідально та ретельно виконувати усі завдання.

Детальніше про режим роботи закладу освіти у період з 29 березня по 7 травня 2021 року

У період обмежувальних протиепідемічних заходів, з 29.03.2021-07.05.2021р., заклад працюватиме у дистанційному форматі.

Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється з дотриманням вимог законодавства про освіту, захист персональних даних, а також санітарних правил та норм.

Урок з використанням технологій дистанційного навчання не може тривати 45 хвилин! Безперервно працювати з технічними засобами під час уроку можуть учні:

  • 1 класу – не більше 10 хвилин;
  • 2-4 класів – не більше 15 хвилин;
  • 5-7 класів – не більше 20 хвилин;
  • 8-9 класів – не більше 20-25 хвилин;
  • при здвоєних заняттях учні 10-11 класів – не більше 25-30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15-20 хвилин на другому.

Після уроку з використанням технічних засобів навчання учні обов’язково мають робити вправи для профілактики зорової та статичної втоми.

Уроки будуть проводитись в синхронному (відеоконференції «Google Meet» чи «Zoom») та асинхронному режимі, засобами платформи дистанційного навчання «Human».

Синхронний режим (не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу) – усі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб-середовищі (чат, аудіо-, відеоконференції, соціальні мережі), співпраця у режимі реального часу. Учні долучаються до вчителя за розкладом. Визначається час початку кожного уроку. Учням надаються чіткі інструкції.

Для учнів, які через поважні причини не зможуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії, буде забезпечено використання інших засобів комунікації, доступних для учнів (телефонний, поштовий зв’язок тощо).

Асинхронний режим – освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком. Учитель розміщує навчальні матеріали, перелік цифрових ресурсів, завдань в Інтернеті; зазначає термін виконання завдань, надісланих для зворотного зв’язку.

Учні, одержавши вказівки, самостійно виконують завдання, працюючи у власному темпі та в зручний для себе час, спілкуючись один з одним та вчителем через форуми, електронну пошту тощо.

Графік онлайн-уроків (у синхронному/асинхронному режимі) розроблено на основі вже затвердженого розкладу уроків на 2020-2021 навчальний рік. Уроки будуть розпочинатися за тим же графіком, проте їх тривалість буде меншою.

1 клас (тривалість уроків 10 хвилин)

Уроки Час проведення Час перерви
1 урок 09.00 – 09.10 09.10 – 09.20 (10 хвилин )
2 урок 09.20 – 09.30 09.30 – 09.50 (20 хвилин )
3 урок 09.50 – 10.00 10.00 – 10.20 (20 хвилин )
4 урок 10.20 – 10.30 10.30 – 10.40 (10 хвилин )
5 урок 10.40-10.50

2-4 класи (тривалість уроків 15 хвилин)

1 урок 09.00 – 09.15 09.15 – 09.30 (15 хвилин )
2 урок 09.30 – 09.45 09.45 – 10.00 (15 хвилин )
3 урок 10.00 – 10.15 10.15 – 10.35 (20 хвилин )
4 урок 10.35 – 10.50 10.50 – 11.00 (10 хвилин )
5 урок 11.00 – 11.15 11.15 – 11.30 (15 хвилин )
6 урок 11.30 – 11.45

5-7 класи (тривалість уроків 20 хвилин)

Уроки Час проведення Час перерви
1 урок 09.00 – 09.20 09.20 –  09.35 (15 хвилин )
2 урок 09.35 – 09.55 09.55 –  10.10 (15 хвилин )
3 урок 10.10 – 10.30 10.30 –  10.50 (20 хвилин )
4 урок 10.50 – 11.10. 11.10 –  11.25 (15 хвилин )
5 урок 11.25 – 11.45 11.45 –  12.00 (15 хвилин )
6 урок 12.00 – 12.20 12.20 –  12.35 (15 хвилин )
7 урок 12.35 – 12.55

8-11 класів (тривалість уроків 20-25 хвилин)

Уроки Час проведення Час перерви
1 урок 09.00 – 09.25 09.25 –  09.35 (10 хвилин )
2 урок 09.35 – 10.00 10.00 –  10.10 (10 хвилин )
3 урок 10.10 – 10.35 10.35 –  10.50 (15 хвилин )
4 урок 10.50 – 11.15. 11.15 –  11.25 (10 хвилин )
5 урок 11.25 – 11.50 11.50 –  12.00 (10 хвилин )
6 урок 12.00 – 12.25 12.25 –  12.35 (10 хвилин )
7 урок 12.35 – 13.00

Графік роботи шкільних гуртків:

Назва гуртка к-ть

годин

Дні роботи Години роботи гуртка Години роботи керівника гуртка

Керівники

1 «Пам’ять»

(юні музеєзнавці)

4 Понеділок

Середа

13.30-15.05 13.30-15.30 Дмитренко В.О.
2 «Джура» 4 Понеділок

Середа

13.30-15.05 13.30-15.30 Лукіна Н.С.
3 «Чемпіон» 4 Вівторок

Четвер

15.15-16.50 15.15-17.15 Бортніков О.М.
4 «Юніс» 4 Понеділок

Середа

14.30-16.05 14-30-16.30 Лукіна Н.С.
5 «Намистинка» 4 Понеділок

Вівторок

13.30-15.05 13.30-15.30 Пермякова В.М.
6 «Радість» 6 Вівторок

Середа

Четвер

14-30-16.05 14-30-16.30 Джиоєва О. А.
7 «Паперове диво» 4 Вівторок четвер 14.30-16.05 14.30-16.30 Гончарук О. В.
8 «Єдина Європа – єдині серця» 4 Понеділок

Середа

15.15-16.50 15.15-17.15 Середа Т.О.
9 «Вирішення конфліктів мирним шляхом» 1 П’ятниця 13.30-14.15 13.30-14.30 Дмитренко В.О.

Зворотній зв'язок

Любі учні! З метою організації зворотного зв’язку під час освітнього процесу в період карантину, використовуючи технології дистанційного навчання, ви маєте змогу надсилати виконані завдання, самостійні роботи, тести, тощо на електронну пошту вчителів освітнього закладу.

№ з/п ПІБ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА ПОСАДА АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ
1. Барановська Тетяна Олексіївна учитель початкових класів BaranovskaTetiana@kzsh37.dp.ua
2. Березка Оксана Анатоліївна учитель початкових класів BerezkaOksana@kzsh37.dp.ua
3. Бортніков Олександр Митрофанович учитель фізичної культури BortnikovOleksandr@kzsh37.dp.ua
4. Гаврилова Оксана Василівна учитель початкових класів HavrylovaOksana@kzsh37.dp.ua
5. Гончарук Олена Володимирівна завідувач бібліотеки HoncharukOlena@kzsh37.dp.ua
6. Гуменок Наталія Іванівна учитель початкових класів HumenokNataliia@kzsh37.dp.ua
7. Джиоєва Ольга Анатоліївна учитель мистецтва DzhyoievaOlha@kzsh37.dp.ua
8. Дмитренко Вікторія Олександрівна практичний психолог DmytrenkoViktoriia@kzsh37.dp.ua
9. Домброва Олеся Володимирівна учитель початкових класів DombrovaOlesia@kzsh37.dp.ua
10. Іващенко Ольга Володимирівна учитель української мови і літератури IvashchenkoOlha@kzsh37.dp.ua
11. Кавун Ірина Іванівна заступник директора, учитель зарубіжної літератури KavunIryna@kzsh37.dp.ua
12. Кочмар Наталія Валеріївна учитель української мови і літератури KochmarNataliia@kzsh37.dp.ua
13. Крейтор Наталія Іванівна учитель математики KreitorNataliia@kzsh37.dp.ua
14. Кришень Карина Олегівна педагог-організатор KryshenKaryna@kzsh37.dp.ua
15. Ксендзук Лілія Олександрівна вихователь ГПД KsendzukLiliia@kzsh37.dp.ua
16. Кулікова Наталя Миколаївна заступник директора, учитель трудового навчання kulikovanatalia@kzsh37.dp.ua
17. Кукушкін Максим Вікторович учитель інформатики KukushkinMaksym@kzsh37.dp.ua
18. Левченко Олена Вікторівна учитель початкових класів LevchenkoOlena@kzsh37.dp.ua
19. Лукіна Наталія Сергіївна учитель фізичної культури LukinaNataliia@kzsh37.dp.ua
20. Лук’яненко Ірина Василівна учитель історії lukianenkoiryna@kzsh37.dp.ua
21. Мелен Ксенія Романівна учитель англійської мови MelenKseniia@kzsh37.dp.ua
22. Міщук Тетяна Євгенівна учитель фізики MishchukTetiana@kzsh37.dp.ua
23. Пермякова Вікторія Миколаївна учитель обслуговуючої праці PermiakovaViktoriia@kzsh37.dp.ua
24. Пивовар Світлана Василівна в.о. директора, учитель історії PyvovarSvitlana@kzsh37.dp.ua
25. Пивовар Юлія Вадимівна учитель української мови і літератури PyvovarIuliia@kzsh37.dp.ua
26. Радченко Юлія Юріївна учитель хімії RadchenkoIuliia@kzsh37.dp.ua
27. Сергієнко Олена Юріївна учитель біології SerhiienkoOlena@kzsh37.dp.ua
28. Середа Тетяна Олександрівна учитель географії SeredaTetiana@kzsh37.dp.ua
29. Сідорцева Тетяна Віталіївна учитель зарубіжної літератури sidortsevatetiana@kzsh37.dp.ua
30. Сухіна Наталія Юріївна учитель української мови і літератури SukhinaNataliia@kzsh37.dp.ua
31. Сушко Ірина Володимирівна учитель основ здоров’я SushkoIryna@kzsh37.dp.ua
32. Таран Марина Миколаївна учитель початкових класів TaranMaryna@kzsh37.dp.ua
33. Ткаченко Тетяна Вікторівна учитель англійської мови TkachenkoTetiana@kzsh37.dp.ua
34. Чернієнко Тетяна Йосипівна учитель початкових класів cherniienkotetiana@kzsh37.dp.ua
35. Шокотько Ольга Федорівна учитель англійської мови ShokotkoOlha@kzsh37.dp.ua
36. Половина Олена Іванівна учитель математики PolovynaOlena@kzsh37.dp.ua
37. Штирляєва Ірина Петрівна учитель англійської мови ShtyrliaievaIryna@kzsh37.dp.ua

Шкільний психолог Online!

Цікава коробочка – чудовий спосіб зайняти дитину

Пропонуємо зробити для своїх діток…

Детальніше

Як відновити психологічний ресурс дитини

Психологічно комфортне на 100 %…

Детальніше

Гра "Домалюй портрет"

Дана гра прекрасно розвиває уяву.…

Детальніше

Графічні диктанти для розвитку уваги і просторової уяви

Графічні диктанти дуже допомагають батькам…

Детальніше

Чому підлітки стають грубими

Як правильно реагувати на грубість…

Детальніше